COMENCEM EL CURS BALLANT!!

Cliqueu la imatge per veure més fotos

El passat dijous 12 de setembre varem començar un nou curs amb tot un llarg CAMÍ per recórrer fins arribar al 19 de juny, l’últim dia del curs. Un Camí ple d’activitats, aprenentatges, coneixements, vivències, amistats, i molts bons moments per compartir i recordar.

Els primer dia d’escola, és un dia molt especial. Carregat de nervis i il·lusió. Il·lusió per poder-nos retrobar amb els companys que fa dos mesos que no hem vist. I nervis per conèixer els nous companys que aquest curs comencen amb nosaltres i conèixer el o la nostre/a mestre/a.

Com ja és costum a la nostra escola, el primer dia de curs, per la tarda, ens trobem tots junts, grans i petits, al pati de l’escola per donar-nos la benvinguda i desitjar-nos  un bon curs a tots.

Aquest any hem fet la dinàmica “Les abraçada ensucadres” i despreś hem ballat tot la dansa “Hola, Com esteu” de Toni Tonetti.

BENVINGUTS AL CURS 2019-20!!

1. Sandra

Quin retorn tant maco!!!
    Els nens es veuen super feliços!!
    Gràcies a tot l equip docent, sou fantàstics!! Pel meu nino és l últim any, segur q us trobem a faltar…Petons per tots, agraïment i abraçada ?