Booktubers a 6è!

Benvolgudes famílies i companys d’escola,

Enguany a 6è s’ha començat una nova experiència amb la Mercè a la biblioteca de l’escola. La Mercè ha estat treballant de valent a les hores de pati amb dues nenes de la classe de 6è A, la Núria i la Danae, fent coses misterioses… I què han aconseguit? Doncs finalment han creat un canal a Youtube que es diu “Booktubers camidelmig”. Ho han començat elles però a partir d’ara cada setmana algú de la classe apareixerà al canal. Voleu saber sobre què seran eñs vidios d’aquest nou canal? Només heu de fer clic AQUÍ per descobrir-ho.

Us deixem unes fotografies del dia que la Mercè i les booktubers Núria i Danae van venir a la classe de 6è A a explicar-nos a la resta de la classe en què consistia aquest canal.