VIATGE DE LA SALUT!!!

A l’escola duem a terme  el Programa SI!, que  pretenem que els nens aprenguin a mantenir hàbits de vida saludables i facilitar-los les habilitats necessàries que els permetin actuar positivament respecte a la seva salut, durant tota la vida.

L’activitat “Viatge de la salut”, que es duu a terme en diferents escoles de Mataró amb els alumnes d’I5 que participen del programa Salut Integral (SI!) liderat pel doctor Valentí Fuster de la Fundació SHE (Science, Health and Education), ja s’ha posat en marxa.

Els objectius  d’aquesta activitat és  promoure una alimentació saludable, activitat física, el coneixement del cos i del cor així com la prevenció de les addiccions. El “Viatge de la salut” fomenta la interrelació entre alumnes i professorat dels centres educatius participants.

El passat dimecres 21 de Febrer ens va visitar l’escola Josep Montserrat i vam duu a terme una gimcana cooperativa que havien preparat els alumnes de cinquè de la  nostre escola i per equips base vam anar passant per les diferents proves. Un cop vam acabar va aparèixer el Cardio i tots junts vam ballar al cançó de Moving. I per acabar vam esmorzar tots junts unes brotxetes de fruita.

Vam passar un mati molt divertit i va ser una experiència molt agradable i positiva.

CLIQUEU A LA IMATGE PER VEURE L’ÀLBUM SENCER!!!