Un final de curs molt diferent

Un any més arriba el mes de juny i amb ell el final de curs. Però aquest curs ha sigut ben especial i diferent! Un final de curs atípic; amb l’escola buida, silenciosa, sense corredisses ni la rialla de la canalla omplint tots i cadascun dels racons.

Han canviat tantes coses des que vam començar al setembre. D’una forma que no esperàvem, aquest tercer trimestre i estant a casa, hem descobert una nova manera d’estar connectats, de comunicar-nos, de treballar, de relacionar-nos i de mantenir viu aquest vincle tan especial que ens uneix com una gran comunitat.

És cert que hem deixat de fer moltes activitats que portàvem esperant durant molts dies, que han quedat pendents pel curs vinent, com algunes sortides, les colònies, el mercat de la cooperativa, la jornada esportiva, el belluga’t, el concert de 4cordes dels alumnes de 3r, la recol.lecta dels productes de l’hort… però aquesta nova situació mai vista, ens ha portat un aprenentatge immens a petits i grans. Hem fet de youtubers, hem après a fer videotrucades i xats, ens hem redescobert com a pastissers, hem aprofundit en l’ús de les eines digitals i hem compartit una infinitat de moments inoblidables. Us volem felicitar per la vostra feina i pel vostre esforç!

Tot això no hauria estat possible sense la complicitat i la participació de totes les mares i pares que aquests dies heu dedicat temps i esforç a acompanyar els vostres fills i filles en tot aquest procés, que ha estat indispensable. Moltíssimes gràcies famílies!

També volem desitjar molta sort a les noies i nois de 6è, que el curs vinent comencen una nova etapa a l’institut! Qui ens havia de dir que l’últim curs de la primària acabaria amb un confinament!

Cada any acabem el curs amb l’espetec de la traca final. Aquest any no volem perdre l’esperada tradició i com que no la podem fer in situ us la passem virtualment

BON ESTIU !!!!