Sortida a la riera d’Argentona

El passat dimecres va fer la Sortida a la riera d’Argentona on vam aprendre molts aspectes rellevants sobre aquest entorn tan proper a la nostra escola.

Vam observar diferents animals que vam trobar: erugues, aranyes, centpeus… També, ens van explicar que l’al·loc sempre havia estat la planta estrella de les rieres fins que van aparèixer algunes plantes invasores com les canyes.

L’any passat, quan vam anar a Can Parcala, vam trobar algunes deixalles pel camí, però no les vam poder recollir perquè no anàvem preparats. Aquest cop, alguns alumnes es van anticipar i van decidir portar bosses de brossa i guants. Així, doncs, mentre realitzàvem l’activitat vam estar recollint les deixalles que anàvem trobant. Va ser un matí molt profitós i fa molt de goig veure l’alumnat tan sensibilitzat en aquest aspecte.