Maleta Litèraria : Sant Jordi

El dia 23 d’abril va ser Sant Jordi.

Els nens de 6è A hem fet una activitat que s’anomena “La maleta litèraria”. Els nens i nenes havien de portar el llibre més important per a ells,  havien de deixar-lo en una maleta i el dia de Sant Jordi vam obrir-la. Cada nen/a va agafar un llibre i havia d’esbrinar qui l’havia portat. Finalment cadascú va explicar per què era important aquell llibre.

Per la tarda vam baixar a la parada dels llibres de l’AFA, vam agafar un per parelles de l’equip base, després  escollien un per equip base. Finalment vam escollir un entre tota la classe. El llibre que van escollir entre tots va ser : Detectiu CONAN , la veritat rere la màscara, d’en Gosho Aoyama .

Clica aquí per veure les fotos