Les cooperatives de 5è us demanem ajuda per…

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu l’alumnat de 5è fem el projecte de crear una cooperativa.

En aquest moment ens trobem en el punt que necessitem saber quins productes haurem de vendre i per això necessitem la vostra opinió.

Us agrairíem que destinéssiu un minut per omplir els formularis que els alumnes han preparat fent servir l’aplicació de formularis de Google Apps for Education.

Emplenar aquests formularis ens ajudarà a fer l’estudi de mercat. Per fer-ho, cliqueu a sobre de la imatge, cal iniciar sessió amb un correu de gmail.

Moltes gràcies!

COOPERATIVA COOPESTARS:

Frankestein aguanta llapis Cofre del tresor Mussol clauer L’unicorn de la fortuna Bocanrol
Marc de fotos Guardiola estrellada Casetes de les claus Estoig de tot Clauer
Porquet de la sort Calaix arcoiris Porta mocadors Llapis Crazy Calaix de somnis

COOPERATIVA COOPERA LA PERA TEAM:

Cotxe Capsa d’ampolla Marc Guarda calers Posa pintures
Guarda cistells Els protectors de l’habitació Planificador setmanal Guardallapis en Brilla Brilla Calaixos mini
Guardallapis Joier Devantal Clauer amb formes Cistell multiús