L’alumnat de 6è triomfa a la Mostra de Teatre!

El dia 30 d’abril va ser un dia memorable per als i les nostres alumnes de 6è! Van tenir l’oportunitat de participar a la Mostra de Teatre juntament amb l’escola Rocafonda i van representar les seves obres davant d’un públic entregat.

Ha estat un projecte ple d’esforç, il·lusió i aprenentatge. Els nens i nenes han treballat molt per a preparar les seves obres, assajar els seus papers i crear una escenografia espectacular. Han demostrat un gran talent interpretatiu, treball en equip i sobretot, molta passió pel teatre.

Volem felicitar a tots els participants per la seva dedicació i el seu gran treball. Ha estat un plaer veure’ls brillar i passar-s’ho bé a l’escenari.

A més, volem agrair la tasca d’en Albert, referent de la Mostra de Teatre, per la seva guia i suport durant tot el procés. La seva experiència i professionalitat han estat claus per a l’èxit d’aquesta experiència tan enriquidora!

Sens dubte, aquesta ha estat una gran experiència per a tots ells i elles. Han après moltíssim sobre el teatre, el treball en equip i la importància de perseguir els seus somnis.

Enhorabona a tothom!

Aquí teniu la galeria de fotos.