La música que escoltem: GOOD TO BE de MARK AMBOR

Aquesta setmana a l’escola escoltem la cançó Good to be, del cantautor nord-americà Mark Ambor.

Mark Damboragian va néixer el 4 de desembre de 1997 a Pleasantville, New York, Estats Units. Professionalment, se’l coneix com a Mark Ambor i és cantant i compositor. La seva música s’emmarca dins l’estil indie i folk.

L’any 2019, Mark Ambor va llançar el seu senzill “Fever” i el seu àlbum de debut “Colorful”. L’any 2020 va publicar la cançó “It’s Us Again”. Finalment, el febrer de 2024 va publicar “Belong Together”, que va entrar en la posició 167 a la llista global de Billboard fora dels Estats Units i es va situar en el 87è lloc del Billboard Hot 100 dins dels Estats Units.

La cançó Good to be fou publicada l’any 2023. És una cançó que crea una atmosfera de positivitat que convida a apreciar el fet d’ésser vius i a trobar la bellesa en la simplicitat de l’existència diària.

La persona que ha triat aquesta cançó ho ha fet perquè…

És un cantautor que acabo de descobrir.

Qui deu ser que descobreix nova música i la vol compartir amb nosaltres? Qui veu la vida amb positivisme?