La música que escoltem: BENDITA LA VIDA de TXARANGO

Aquesta setmana sona a l’escola la cançó Bendita la vida de Txarango

Txarango va ser un grup de música català format a Barcelona l’hivern del 2010. La banda estava integrada per Alguer Miquel (veu), Sergi Carbonell Hipi (piano), Joaquim Canals (bateria), Àlex Pujols (baix), Pau Puig (percussió), Ivan López (saxo), Jordi Barnola (trompeta), Pau Castellví (guitarra) i Joan Palà (percussió).

La seva música és una proposta de fusió, amb el reggae com a eix vertebral, però també amb tocs de dub, música llatinoamericana, pop, ritmes jamaicans, rock, patxanga i rumba catalana.

El desembre de 2019 van anunciar la seva retirada definitiva dels escenaris després de la gira del seu últim disc, De vent i ales, que sortí a mitjan 2020 i amb el que s’acomiadaren del públic.

La cançó Bendita la vida, forma part d’aquest darrer àlbum De vent i ales que és un cant d’agraïment a la vida. A deixar-se emportar pels seus camins. A estendre fort les ales i a fluir amb el vent.

La persona de l’escola que ha triat aquesta cançó ens diu…

M’agrada pel bon rotllo que transmet la música del grup i perquè, com diu la cançó “Que tots els problemes, seran aprenentatges”. Bendita la vida!!!! A disfrutar cada dia al màxim.

I a tu, t’agrada la cançó?