Hem fet 1173 voltes a l’escola pel DENIP.

Un any més ens fa molta il·lusió poder celebrar amb tots vosaltres el Dia Escolar de la No Violència i la Pau amb la cursa solidària de l’ONG Save the Children.

Enguany està dedicada als nens i nenes que viuen a la Banya d’Àfrica, que degut a les sequeres constants, els conflictes bèl·lics i la pandèmia de la COVID-19, és un dels països del món on més estan patint la pobresa extrema. Moltes de les famílies no tenen accés a l’aigua potable i més de la meitat no tenen menjar suficient.

Gràcies a les voltes que heu fet i els vostres donatius podem ajudar a millorar les condicions de vida dels nens i nenes d’Eritrea, Etiòpia, Somàlia, Djibouti, Kenya, el Sudan, el Sudan del Sud i Uganda.

Entre tota la comunitat educativa del Camí del Mig hem fet 1173 voltes al pati de l’escola i recaptat 806,50 euros. Moltes gràcies a totes i tots.

AQUÍ TENIU LES FOTOS DEL DENIP 2022