Final del 1r trimestre

Benvolgudes famílies,
Acabem el primer trimestre, d’un inici de curs marcat per la Covid19, que ens ha fet canviar i adaptar-nos a la nova situació que ens ha tocat viure. Tota la organització i planificació inicial, ha suposat un repte i un replantejament del funcionament i dels projectes de l’escola. Tot això ho hem pogut tirar endavant, gràcies a l’esforç i la capacitat d’adaptació de totes les famílies, l’alumnat i el professorat. A les aules han iniciat projectes que podeu veure reflectits a la web de l’escola. https://agora.xtec.cat/ceip-camidelmig/. Entreu, mireu, remeneu i comenteu amb les vostres filles i fills donant importància a l’esforç que hi han dedicat i encoratgeu-los a continuar treballant.
Aquest curs hem compartit els millors moments amb els nostres grups estables. Hem aconseguit celebrar les festes de Sant Simó i Santa Cecília, adaptant-les a la nova situació i hem mantingut el bon humor, la il·lusió i les ganes d’aprendre.
Als cicles d’educació infantil i inicial hem començat els projectes del nom de la classe. Els i

les alumnes de cicle mitjà han continuat participant en el Projecte 4 Cordes. A cicle superior, també s’ha iniciat el Projecte d’aula de Teatre.
Per acabar el trimestre, us emplacem a veure i escoltar el nostre tradicional Concert de Nadal que enguany també s’adapta a l’època de pandemia i estarà disponible a la nostra pàgina web en format digital.
També aprofitem per informar-vos que al llarg del dijous 17 de desembre rebreu per correu electrònic els informes de primer trimestre dels vostres fills i filles. Si el divendres 18 de desembre, no heu rebut el mail amb l’informe envieu un correu als tutors/es perquè us el puguin fer arribar. Els àlbums d’educació infantil, cicle inicial i cicle mitjà s’entregaran el 5 de febrer, tal com es va acordar amb l’equip docent.
El dilluns 21 de desembre iniciem les vacances de Nadal i tornarem a començar les classes el divendres 8 de gener.
Volem acomiadar aquest 2020, desitjar-vos unes festes molt especials i que l’Any 2021 ens porti tots els millors desitjos.

Us desitgem unes Bones Festes
Un feliç 2020