Fem el projecte “MÀQUINES” a 6è!

Aquest any els alumnes de 6è hem fet un projecte en què hem hagut de fer unes màquines. Vam fer un Scrum per organitzar les tasques de l’equip base, vam fer uns dissenys i vam decidir quina màquina ens agradava més. Després de fer el disseny final, vam pactar quin material portava cadascun, i en una semana vam començar a crear les màquines. Després d’unes setmanes ja teniem creades les següents màquines: el Ventilador Màgic, Canó de cartró 2019, Politja, Talla-plastilina, el Graner Elèctric, Dispensador de Lacasitos, Grua Galàctica, Catapulta, La Grua, Líquid-Mix, Golden-balance i Gumball. Després de crear les màquines vam fer un document on expliquem com es va fer la màquina i per a què servia i a partir d’aquest document vam fer un vídeos ens diferents idiomes. Després de fer els vídeos vam fer una pàgina web (sites), on vam penjar el codi QR. Aneu amb el mòbil al vestíbul de l’escola a mirar les nostres màquines i descarregueu-vos l’aplicació del codi QR i així podreu veure els nostres videos i màquines!

Cliqueu a la imatge per accedir al recull de tots els SITES