EXCURSIONS TERCERA SETMANA (MARINELAND I TIBIDABO)

Bona tarda famílies 😊!

TIBIDABO

Us informem que el dijous 13 de juliol marxem al Tibidabo a passar el dia (el grup de grans de 4t a la ESO), i no està previst que arribem a l’escola fins les 19:30-45h aproximadament (sortirem del Tibidabo cap a les 19h, haureu d’estar atents al telèfon📱 perquè us informarem quan arribem a l’escola).

Què han de portar:

• Crema solar a la motxilla i posada de casa.
• Roba còmoda
• Sabates lligades👟
• Esmorzar
• Dinar 🍴
• Aigua o cantimplora
• Gorra🧢

·Samarreta del casal

No ens fem responsables si porten diners durant l’excursió, tot i que si volen i porten podran comprar-se coses.

MARINELAND

Us informem que el divendres 14 de juliol marxem al Marineland a passar el dia (el grup d’infantil i mitjans de P3 a 3r) i no està previst que arribem a l’escola fins les 18:00h aproximadament (sortirem del Marineland a les 17:15, haureu d’estar atents al telèfon📱 perquè us informarem quan arribem a l’escola).

Què han de portar:

• Crema solar posada🧴i a la motxilla
  • Banyador posat 🩱🩲
  • Muda de recanvi
  • Tovallola
  • Xancles lligades
  • Sabates lligades👟
  • Esmorzar
  • Dinar 🍴
  • Berenar (no líquid)
  • Aigua o cantimplora
  • Aquells nens que no sàpiguen nedar cal que portin flotadors o manguitos🛟
  • Samarreta de casal posada (si no la tenen a l’escola)
  • És recomanable portar una samarreta d’aigua perquè són moltes hores a l’aigua i al sol.

Recordeu que tot ha d’estar degudament marcat amb nom i cognoms.

Moltes gràcies i qualsevol dubte restem a la vostra disposició pels canals habituals.