ELECCIONS  AL CONSELL  ESCOLAR 2018

Es convoquen eleccions per a la renovació dels representants del Consell Escolar. Del sector pares i mares es renoven 3 dels 7 components.

CALENDARI:  + info

5/11/18: Publicació del cens electoral provisional dels pares, mares i tutors.

5/11/18 al 13/11/18(ambdós inclosos):Termini de presentació de candidatures. Els impresos per presentar la candidatura es poden recollir a secretaria.

9/11/18: Sorteig públic per designar els vocals de la mesa electoral dels pares. A la biblioteca de l’escola a les 15:15h. Es designaran 2 titulars i 4 suplents.

14/11/18 (a 2/4 de 5 de la tarda): Procalamació i publicació de les candidatures dels pares/mares que es presenten a les eleccions.

15/11/18 al 27/11/18: Inici i fi del període electoral.

28/11/18 (dimecres): Votació des de les 15:00h a les 18:00h. Lloc: sala d’usos múltiples (planta baixa de l’edifici principal).

Les votacions són personals, directes i secretes. No s’admetrà la delegació de vot. Cal la presentació del DNI, NIE i/o passaport i/o permís de conducció, en el moment de la votació.