Dimecres de cendra

El dia 6 de Març de 2019 es va celebrar el dimecres de cendra que consisteix en fer un brou col·lectiu i en fer l’enterrament del Carnestoltes. El brou ho vam fer tota l’escola i cada classe havia de portar uns ingredients, mentre que l’enterrement el vam protagonitzar els nois/es de 6è. Pel matí en el vestíbul vam fer el brou i aquesta tradició és pel conte: La sopa de pedres. I a la tarda vam fer una rua amb el Carnestoltes al voltant de l’escola fins arribar a la pista i on van sortir les velles quaresmes. La mort d’en Carnestoltes és deguda a la gresca i tota la festa anterior.

FOTOS!

Mady, Marc, Martina, Rabab, Nerea, Ismael, Mateo i Aylés.