Comiat Anna Oliveras

Benvolgudes famílies,

M’acomiado de tots vosaltres perquè … em jubilo!

És una sensació estranya, on es combinen emocions contradictòries: la passió per l’educació combinada amb la necessitat d’un ritme de vida tranquil.

Aquí teniu l’Equip sortint i el nou.

La Montse continua a l’escola però deixa la secretaria, o sigui que pels  pagaments i consultes administratives, ara us heu d’adreçar a la Rafi. La Martina fa de nexe i assegura la continuïtat com a Cap d’Estudis.

La Rut és la nova directora, que assumeix el càrrec amb molta il·lusió, empenta i professionalitat.

Durant aquests 6 anys que he estat al front de l’escola – retallades, triplicacions de línies, problemes amb el menjador i estar sense AMPA durant dos cursos – tota la Comunitat Educativa ha fet grans esforços per minimitzar-les.

De fet, gràcies al suport de tots vosaltres, ara l’escola es troba en una situació normalitzada que ens permet dedicar-nos plenament a projectes pedagògics molt potents i engrescadors que generen motivació, cohesió i aprenentatges competencials dels infants.

La col·laboració i la participació de les famílies és imprescindible pel bon funcionament de l’escola i per aconseguir una bona educació pels vostres fills i filles. Els resultats educatius i acadèmics dels infants s’enriqueixen si treballeu plegats: pares, mares i mestres.

Com diu el proverbi africà:

“Per educar un infant, cal tota la tribu”.

Desitjo que “feu de tribu” i  continueu treballant amb el nou equip tal com ho heu fet fins ara: amb cooperació, recolzament, transparència i confiança.

Així es fa el CAMÍ!!!

Moltíssimes gràcies per tot!!!

Anna Oliveras

Juliol de 2017