Campanya #deMataroaToquio

Benvolguts/des,

Us adjuntem un enllaç amb el vídeo final de la campanya De Mataró a Tòquio. Com sabeu, la campanya va ser un èxit de participació i d’implicació per part dels alumnes, les famílies, els claustres i en general tota la comunitat educativa dels centres participants. La suma de tots els esforços ens va permetre aconseguir més de 95.000 km, nou vegades més dels proposats inicialment. La Marta Bach, cara visible del projecte, va tenir un brillant paper als JJOO i va tornar a Mataró amb una medalla de plata per culminar una campanya del tot exitosa.
Ara, a més, les institucions han reconegut #deMataroaToquio, com una campanya brillant de promoció de l’esport, l’activitat física i els hàbits saludables. Ahir mateix, vam rebre una Menció Especial als Premis del Pla Català d’Esport a l’Escola i vam ser reconeguts amb un Guardó de l’Esport 2021 per part de la Fundació Catalana per l’Esport.
Volem fer-vos partícips d’aquests èxits a l’hora que volem fer-vos arribar l’enllaç a la pel·lícula de la campanya, un vídeo de 7 minuts de durada, on s’explica tot el funcionament.

Aquí podeu veure el vídeo

Un èxit enorme gràcies a totes i tots.