Café de Mar

El Divendres 15 de novembre vam anar a Café de Mar.

Vam exposar el nostre Elevator Pitch i ho vam fer molt bé! Un Elevator Pitch serveix per fer una explicació d’una idea emprenedora en 2 minuts, el que triguem en pujar en un ascensor, per això el nom d’Elevator pitch.

Cada grup vam anar per un repte amb les altres escoles i vam aprendre molt més de la cooperativa i a cooperar.

El nostre Elevator Pitch, va agradar molt, sobretot la cançó que tenim de la cooperativa (que ens la va crear en Joan, el nostre súper conserge.)

1. Júlia Valle

Café de Mar va estar super guai els nens I nenes que vam anar ens ho vam pasar súper be sobretot ha la exposició que fins I tot vam cantar la canço que ens la va crear el nostre super conserje el Joan!!.Tambe en e,s repites que anaben pasante eren super guais I vam aprendre molt, a mi el que mes em va agradar va ser el de que ajudaven a la gent que no tenia cames a nadar I tambe a la gent que tenia cames.Pero igualment els altres tambe eran guais.