Aprenem a jugar a l’aualé!

Els i les alumnes de 6è, dilluns passat, van rebre la visita de la Marta que els va ensenyar a jugar a l’AUALÉ. Aquest és un joc d’origen africà. Es juga amb un “taulell” amb forats (on cada jugador té un camp) i llavors (originalment de baobab). Els jugadors han d’aconseguir el màxim nombre de llavors possible.

Va ser un matí molt entretingut! Durant els següents mesos, l’alumnat jugarà a l’aula per posar en pràctica les seves habilitats d’estratègia. Al maig, estem tots i totes convidats i convidades a un campionat on jugaran amb altres nenes i nens d’altres escoles.

Aquí teniu les FOTOS!