Ajudem als Saharauis!

A la cooperativa que vam fer els nens/es de 6è A l’any passat que ens deiem Cooperanins, vam donar un 15 % dels nostres guanys finals en acabar el curs a una O.N.G. de Sharauis. Doncs aquest 22 de gener de 2018 la Josefina, que treballa com a voluntaria a l’O.N.G., ens  ha vingut a explicar que van fer amb els diners. Ens han dit que van comprar dues pissarres i retoladors per a l’escola d’Auser.

La Josefina li va donar els diners al cap d’aquell camp de refugiats i s’ho va canviar per pessetes saharauis, per comprar les pissarres i els retoladors. Ens han regalat una bandera del Sahara i en Joan ens l’ha penjat al sostre de la classe. Segur que a l’escola Auser els nens es van posar molt contents  amb les noves pissarres i els nous retoladors, però nosaltres també per recordar-ho cada dia només entrar a la nostra classe!

Clica a la foto per veure més imatges.