La música que escoltem (octubre)

Si heu estat ben atents segur que us heu adonat que a l’hora d’entrada a l’escola, tant a primera hora del matí com a la tarda, així com a les 11h en el canvi de torn del pati, sona una música que ens acompanya. L’anem canviant cada setmana i les i els mestres en parlem amb l’alumnat a l’aula.

En aquest blog de música us anirem penjant la música que escoltem al llarg de tot el curs.

Durant el mes d’octubre estem escoltant músiques el tema de les quals és ÉL TRESOR DE L’AMISTAT.

L’amistat és una relació afectiva entre dues persones en què es cerca confiança, consol, amor i respecte. L’amistat és un sentiment lliure, les amigues i els amics els podem triar i ens acompanyen en els bons i en els mals moments. És per això que els hem de cuidar i conservar.

El 30 de juliol se celebra el dia internacional de l’amistat.

Amb un amic al costat, cap camí és massa llarg

Proverbi japonès

Aquestes són les músiques que escoltarem durant aquest mes d’octubre. Quina us agrada més?

Del 4 al 8 d’octubre: Invencibles (Els Catarres)

Del 11 al 15 d’octubre: Count on me (Bruno Mars)

Del 18 al 22 d’octubre: Caminem lluny (Doctor Prats)

Del 25 al 29 d’octubre: I’ll be there for you (The Rembrandts)