Ja hem cagat el Tió!

Avui a l’escola Puigsoler ha estat un dia molt especial! Hem cantat Nadales, hem menjat neules i torrons i hem cagat el Tió! Estem molt contents i emocionats per l’arribada de les Festes de Nadal!
A continuació us mostrem un tastet del dia tan especial que… Llegeix més»

DONES QUE HAN FET HISTÒRIA

Al llarg d’aquest trimestre totes les aules de l’escola han treballat el nom de la seva classe referent al tema general d’escola: DONES QUE HAN FET HISTÒRIA.

Al passadís principal s’ha montat una exposició amb totes les dones que posen nom a les classes de l’escola.… Llegeix més»

ERASMUS + IN GREECE

Benvolgudes famílies,
Del 13 al 17 de desembre, quatre alumnes de 6è de l’escola Puigsoler van gaudir d’una de les mobilitats del programa Erasmus + a Grècia.
Durant aquesta estada, els alumnes van visitar l’escola de Volos, on van desenvolupar tota una sèrie d’activitats i tallers amb… Llegeix més»

Ha arribat el Tió a l’escola!

Bon dia famílies!
Per fi ha arribat el Tió a l’escola! Ahir vam rebre la visita dels TIONERS. Va ser una tarda molt màgica i emocionant.
Els i les alumnes de l’escola per agrair la visita i festejar l’arribada del Tió van recitar uns poemes nadalencs.
Cliqueu Llegeix més»

IT’S CHRISTMAS TIME!

🎅Benvolgudes famílies,
Durant el mes de desembre els infants de l’escola Puigsoler desenvoluparan diferents activitats relacionades amb la festivitat de “Christmas”. Fent clic en el següent enllaç podeu accedir a la secció de Christmas del blog d’anglès on hi trobareu activitats autocorrectives, jocs digitals sobre decoració… Llegeix més»

¡PROYECTO DE PERIODISTAS A TERCERO!

Hola familias, los alumnos de 3.º en la asignatura de lengua castellana hemos realizado un proyecto sobre los medios de comunicación. Después de entender su funcionamiento, nos surgió la curiosidad de crear nuestros propios medios de comunicación.
Por su lado, 3.º I ha elaborado la llamada ‘Revista JI’ (Jóvenes Investigadores) y, 3.º II, la… Llegeix més»