Consell d’infants a Cicle Superior

L’alumnat de Cicle Superior ha rebut dues visites del Lluis González ,Tècnic del Pla Educatiu d’Entorn del Bages Sud i treballador de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet.

A la primera visita, va explicar als nens i les nenes perquè és important que dins de l’ajuntament del poble hi hagi representació dels infants. És per això que va proposar als alumnes de l’escola poder participar i formar part del Consell d’infants de Sant Vicenç, juntament amb nens i nenes representants d’altres escoles del municipi.

Un cop presentats els candidats i fetes les campanyes, el LLuis va tornar a fer les votacions oficials. Després del recompte de vots, es van decidir els guanyadors. Aquest començaran a treballar ben aviat.

Cliqueu aqui per veure les fotos.