BENVINGUTS I BENVINGUDES A L’ESCOLA BISBAT D’ÈGARA

Comencem el curs 2021-22!

Els nens i nenes de 6è i 1r d’ESO deixen la seva empremta!

Aquesta setmana els i les alumnes més grans de l’escola han deixat la seva empremta abans de marxar. Hem comptat amb l’ajuda de tres fantàstiques muralistes que han ajudat a l’alumnat a crear un mural únic per a l’escola. A la tarda també van poder venir els nens i nenes de l’any passat que actualment estan fent 1r d’ESO a fer el comiat a l’escola i també van col·laborar pintant el mural.

Aquí teniu unes imatges del resultat d’aquesta creació que han fet entre tots i totes! Un bon record de les promocions 2020 i 2021!

Donar sang il·lumina la vida!

Aquest trimestre els alumnes i les alumnes de 4t estan estudiant l’aparell circulatori. Per aquesta raó des del  Banc de Sang i Teixits ens van oferir la possibilitat de fer una campanya perquè us animeu a fer donacions de sang.

Aquesta campanya començarà el proper dilluns 19 d’abril i finalitzarà el dijous 22 d’abril.

L’horari serà de 9h del matí fins les 20h a la Plaça Doctor Robert de Terrassa.

Aquest any amb motiu de la Covid no s’hi pot anar quan es vulgui, heu d’entrar a l’enllaç següent per poder agafar cita prèvia:

www.donarsang.gencat.cat/mutuaterrassa

Quan aneu digueu que veniu de part dels alumnes i les alumnes de l’escola Bisbat d’Ègara.

Moltes gràcies!!!

Fins ben aviat!

El curs escolar 2019-20 ha arribat al seu fi. Ha sigut un curs especial amb circumstàncies difícils que ens han fet viure situacions noves i complicades com a societat.

Tots i totes hem après moltes coses noves junts i us volem donar les gràcies per… Llegeix més»