Novetats: INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ 2021-2022
Vols rebre informació directament sobre la Preinscripció? Omple el formulari i t’ho enviarem al correu electrònic
Vols rebre informació directament sobre la Preinscripció? Omple el formulari i t’ho enviarem al correu electrònic
No hi ha resum perquè és un article protegit.
Aquí us deixem l’enllaç del vídeo del pregó dels nens i nenes de sisè que han preparat amb molta il·lusió.
Vols rebre informació directament? Omple el formulari i t’ho enviarem al correu electrònic
La preinscripció per al segon cicle d’infantil i l’etapa de primària per al curs vinent 2021-2022 serà del 15 al 24 de març de 2021. El Departament d’Educació publica tota la informació actualitzada sobre el procés en el següent web: Informació de la preinscripció del curs 2021-2022.
Bisbat d’Ègara is travelling to South Africa to learn about the Rainbow country! Sawubona to everybody!
Let’s visit our English blog!
Aquí us fem arribar un recull de fotografies de diferents activitats que hem estan realitzant les últimes setmanes. Esperem que us agradin molt!!
Benvolgudes famílies de l’escola,
Tal com us vam comentar estem treballant en el pla d’obertura de l’escola per aquest setembre 2020. Us pengem el document amb el Pla d’actuació provisional 2020-21 que trobareu a l’apartat “Documents Bisbat”.
Actualització setembre 2020:
Aquí teniu el Pla d’actuació final del… Llegeix més»
El curs escolar 2019-20 ha arribat al seu fi. Ha sigut un curs especial amb circumstàncies difícils que ens han fet viure situacions noves i complicades com a societat.
Tots i totes hem après moltes coses noves junts i us volem donar les gràcies per… Llegeix més»
Els i les mestres de l’escola us desitgem un bon Sant Jordi 2020!
Des de l’Escola Bisbat d’Ègara us volem enviar un missatge molt especial…
Aquí teniu el primer Bisbetó d’aquest curs, en format digital i amb un disseny nou!