SALVEM ELS FARTETS 2021 – Escola Barrufet

L’alumnat de cinquè de l’escola Barrufet ha participat un any més en el projecte “Salvem els fartets”, un peix autòcton en perill d’extinció. Aquest projecte té com a objectiu potenciar l’augment d’exemplars de fartets per detenir la seva regressió i consolidar i augmentar l’àrea de distribució en el Delta de Llobregat.

En primer lloc vam preparar els aquaris gràcies a  l’assessorament d’experts del zoo de Barcelona, vetllant perquè fos un entorn adequat per a la vida i la reproducció del fartet. Durant els mesos que ha durat el projecte cada dia els alumnes s’han encarregat de cuidar i alimentar els fartets.

El projecte ha estat un èxit i hem aconseguit 15 fartets alevins, que hem alliberat al seu hàbitat natural.

Estem molt contents de participar un any més en un projecte de protecció de la natura!