COMUNITAT MITJANS/ES-3r: LA CLIKA

La Clika és un projecte social sense ànim de lucre que promou la música i la cultura a la infantesa. Té l’objectiu de connectar la música amb la mainada a través de l’univers narratiu de nou personatges que formen la colla d’amics i amigues que dona nom al projecte, La Clika. Les seves aventures són el fil conductor de totes les iniciatives del projecte. El projecte va néixer a les escoles, com a cantata musical. Actualment, és un banc de recursos pedagògics per treballar la música des de diverses vessants i a tots els cursos. A través de l’univers de La Clika, s’enforteix l’aprenentatge musical als centres de primària i es desperta l’amor per la cultura i la música en viu a la quitxalla.

Enguany el grup de 3r de la Comunitat de Mitjans de l’escola Barrufet ha participat en aquesta cantata i a continuació us deixem unes imatges de la seva experiència. Fins molt aviat!