Dia del Medi Ambient

4t: CELEBREM EL DIA DEL MEDI AMBIENT

Aquest divendres 5 de juny celebrem el Dia Mundial del Medi Ambient i l’alumnat de quart ha estat treballant sobre aquest tema. Han realitzat diferents activitats pràctiques on han investigat quins són els principals perills que amenacen el nostre entorn actualment, com l’excés de residus o el malbaratament de l’aigua, i han après per què

4t: CELEBREM EL DIA DEL MEDI AMBIENT Llegeix més »

6è: TALLER S.O.S CONTAMINACIÓ

Avui l’alumnat de 6è han anat al Parc Ambiental de la Torre de la Vila. Al taller S.O.S CONTAMINACIÓ, han fet experiments on han pogut comprovar com funciona el canvi climàtic i també han vist de prop com ens afecta a tots la contaminació acústica. S’ho han passat genial i han tornat cap a l’escola

6è: TALLER S.O.S CONTAMINACIÓ Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut