Presinscripció 2024 – 2025

TOTA LA INFORMACIÓ D’AQUEST ARTICLE FA REFERÈNCIA A LES INSTRUCCIONS QUE LA GENERALITAT DE CATALUNYA POSA A DISPOSICIÓ A LA SEVA PRÒPIA PÀGINA WEB. PER CONSULTAR-LA ENTREU DIRECTAMENT AQUÍ

La presentació de sol·licituds de preinscripció

s’haurà de realitzar del 6 al 20 de març de 2024

📢📢 Podeu fer el seguiment de tot el procediment en aquesta pàgina o al plafó d’anuncis de l’escola que es pot consultar presencialment 📢📢

Actualitzem cada filera d’aquesta taula en el moment que arribi la corresponent data

5 de març de 2024

OFERTA INICIAL DE PLACES ESCOLARS

Atenció!!! L’oferta inicial pot variar durant tot el període de preinscripció:

Del 6 al 20 de març de 2024

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

A partir de les 9:00 del 6 de març podreu presentar les sol·licituds. Les sol·licituds que es presentin fora de termini perdran totes les prioritats.

Les imatges anteriors són una petita explicació del que us trobrareu quan entreu als enllaços que hi ha a continuació:

Enllaç directe per la sol·licitud de
🔶🔶🔶 PREINSCRIPCIÓ A INFANTIL (3-6 any) 🔶🔶🔶
Per INTERNET amb suport informàtic
Enllaç directe per la sol·licitud de
🔷🔷🔷 PREINSCRIPCIÓ A PRIMÀRIA 🔷🔷🔷
Per INTERNET amb suport informàtic

Recordeu que cal aportar la documentació en format digital (PDF, imatge en format JPG o PNG) Com fer-ho???

• DOCUMENTACIÓ BÀSICA –  1) El llibre de família o altres documents de filiació. 2) DNI o NIE del pare, mare o tutor/a de l’alumne. Si és estranger caldrà el passaport.
  • DOCUMENTACIÓ PER ACREDITAR CRITERIS PRIORITARIS – Informació per acreditar criteris prioritaris a Educació Infantil entreu aquí. Informació per acreditar criteris prioritaris a Educació Primària entreu aquíEls criteris prioritaris són 1) Proximitat del domicili habitual a l’escola. 2) Proximitat del lloc de treball del pare, mare o tutor legal a l’escola. 3) Renda garantida de ciutadania.
  • DOCUMENTACIÓ PER ACREDITAR CRITERIS COMPLEMENTARIS – Informació per acreditar criteris complementaris a Educació Infantil entreu aquí. Informació per acreditar criteris complementaris a Educació Primària entreu aquí. Els criteris complementaris poden ser: 1) Per acreditar que format part de família nombrosa, 2) Per acreditar que l’alumne format part d’una família monoparental. 3) Per haver nascut en un part múltiple. 4) Per viure en situació d’acolliment familiar. 5) Per acreditar que un membre de la unitat familiar té una discapacitat. 6) Per la condició de víctima de violència de gènere o de terrorisme.

Altres informacions:

21 i 22 de març de 2024

DIES EXTRAORDINARIS PER PRESENTAR DOCUMENTACIÓ

17 d’abril de 2024

LLISTAT DE SOL·LICITUDS AMB PUNTUACIÓ PROVISIONAL

Del 17 al 22 d’abril de 2024

PRESENTACIÓ DE RECLAMACIONS

25 d’abril de 2024

LLISTAT DE SOL·LICITUDS AMB LA PUNTUACIÓ UN COP RESOLTES LES RECLAMACIONS

30 d’abril de 2024

SORTEIG DEL NÚMERO DE DESEMPAT

2 de maig de 2024

LLISTA ORDENADA PER PUNTUACIONS

Del 29 al 31 de maig de 2024

AMPLIACIÓ DE PETICIONS DE PREINSCRIPCIÓ PER ALUMNAT SENSE PLAÇA A CAP CENTRE

7 de juny de 2024

OFERTA FINAL DE PLACES ESCOLARS

10 de juny de 2024

LLISTAT D’ALUMNES ADMESOS

LLISTAT D’ALUMNES EN ESPERA

Un cop finalitzin les dates clau del calendari de preinscripció, passarem al procés de matriculació:

• Properament ampliarem informació.

—————————————————————–

ALTRES ENLLAÇOS