Reconeixements

Hem tingut la gran sort de rebre diferents distincions per la tasca realitzada en innovació educativa i en els nostres projectes. Són els següents:

CURS 2022-2023

eTwinning school label 2023-2024

eTwinning “Little Treasure Hunters”

Segell de Qualitat eTwinning EUROPEU

eTwinning “See, Think… Wonder!”

CURS 2021 – 2022

eTwinning “The wonders, five senses to understand the world”

CURS 2020 – 2021

eTwinning ” The very hungry bookworm”

eTwinning school label 2021-2022

CURS 2019 – 2020

eTwinning ” Dear Earth – Join the great mission to love our home: the Earth”

eTwinning school label 2019-2020

Projecte de centre “Fairy yoga” (2013-2020)

Reconegut com a Activitat d’innovació per la Direcció General d’Innovació del Departament d’Educació

CURS 2018 – 2019

Projecte Erasmus+ KA2 “Let’s cross the boundaries of Primary education together”

Seleccionat com a “Good Practice” a la Plataforma de Resultats dels projectes Erasmus+ (E+PRP)

Guardonat amb el premi “European Language Label 2019” i “European teaching award 2022” a la república Txeca (coordinadors del projecte)

Etwining ” Let’s cross the boundaries of Primary education together “
(complement al projecte Erasmus+ KA2 “Let’s cross the boundaries of Primary education together”)

Segell de Qualitat eTwinning EUROPEU

Etwining ” Living the arts, hands on “

CURS 2016 – 2017

Etwining  “It fits! Multiple intelligences challenges” (complement al projecte Erasmus+ KA1 “It fits! All the intelligences at school”)

CURS 2015 – 2016

Premi Nacional eTwinning

logo_premisnacionals_2016La nostra Escola ha estat novament reconeguda, en aquesta ocasió amb un premi Nacional eTwinning pel seu Projecte “Fairy Yoga” realitzat amb l’alumnat de P3.

Aquests premis són concedits als projectes que acompleixen els requeriments de qualitat eTwinning (innovació pedagógica i creativitat, integració curricular, col·laboració entre diferents escoles, ús de les noves tecnologies…).
Volem compartir amb vosaltres aquest nou premi i donar les gràcies, molt especialment, alumnat de P3 i de P4, a famílies, a la mestra de ioga Aurora Fernàndez, mestres i tècniques que han col·laborat, a l’equip d’Educació Infantil, a l’Equip Directiu, al centre…
Us animem a “navegar” pel projecte i tornar a descobrir-lo a la nostra pàgina web “English Zone” Activitats eTwinning
o el projecte complet a l’enllaç:
Felicitats a totes i tots!!!

Segell Europeu de les Llengues

segelleuropeuEl Projecte PILE “Feeling English” ha estat guardonat amb el sisè premi del “Sello Europeo a las iniciativas innovadoras en la enseñanza y aprendizaje de las lenguas 2014” tal i com estableix la resolució del “Boletín Oficial del Estado” de 25 de Juliol de 2015. (Podeu consultar el BOE Aquí ).

collage_15_16Les dues fotografies corresponen a l’entrega del premi el 25 de Setembre de 2015 a la “Biblioteca Nacional de España” (Madrid) de la mà del “Secretario de Estado de Educación” (sr. Marcial Marín). També podeu veure la presentació preparada per aquest event i la revista digital publicada amb el resum dels sis premis guardonats.

Presentació del projecte PILE “Feeling English” realitzada amb motiu de l’entrega de premis “Sello Europeo de las Lenguas 2014”
Revista Digital amb el resum de les sis iniciatives premiades

CURS 2014 – 2015

Etwining “Fairy Yoga”

sqenacional_fairyoga

sqeeuropeu_fairyoga

Etwining “Tell me, Tell me”

sqenacional_tellmetellme

sqeeuropeu_tellmetellme

CURS 2013 – 2014

Etwinning “Knock, knock, Who’s There?

knock_nacoional

knock_europeu

CURS 2012 – 2013

Etwining “Me and My World”

Projecte Euronet 50/50

euronet_50_50_v2Euronet 50/50 és un projecte de sostenibilitat a les escoles en què participem juntament amb altres escoles.

La Diputació de Barcelona va rebre el Premio Europeo de Energia Sostenible 2013. En conveni amb l’ajuntament el projecte té com objectiu principal el canvi d’actituds de tota la comunitat educativa respecte a l’estalvi d’energia conjuntament amb altres escoles.