Projecte del nostre cos per dins

Les classes de 4t hem acabat el primer projecte de medi, sobre els òrgans i aparells més importants del nostre cos.

Ha estat un treball en grup cooperatiu que ens ha permès ajudar-nos, col·laborar, escoltar-nos i respectar cada ritme de treball.

MOLT BONA FEINA!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut