Projecte de medi “El cos per dins”

Durant aquestes setmanes, a medi, estem treballant en grup cooperatiu els òrgans i aparells més importants del nostre cos.

Hem buscat informació de forma individual, després l’hem exposat i hem fet una posada en comú amb el grup cooperatiu. A partir d’aquesta informació hem confeccionat un mural i hem fet una exposició als nostres companys/es.

Hem potenciat el treball en grup, afavorint habilitats socials com l’ajuda i la col·laboració, el compromís amb els companys/es, la cooperació i la distribució de les tasques de forma autònoma.

 

Per veure la resta de fotos i vídeos cal que feu servir l’enllaç del Telegram😀

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut