TOT SORTIRÀ BÉ ….

Benvolgudes famílies, nens i nenes de 3r,

Portem uns quants dies que no ens podem veure, sense saludar-nos, ni jugar ni fer conversa de les coses que ens agrada compartir.

Aquests dies són diferents i estranys, penso molt en tots vosaltres i segur que vosaltres penseu amb  l’escola, amb els amics i amb el gran pati que tenim.

Per tal de que no us avorriu a la pàgina web de l’escola hi ha propostes per a treballar des d’Internet, però ja sabeu que massa pantalla no és bo pels vostres ulls ni pel vostre desenvolupament físic, cal que jugueu, que us mogueu, canteu i ajudeu als pares.

Per la meva part us proposo de fer algunes fitxes cada setmana, de català, castellà, matemàtiques i medi. Vosaltres podeu inventar petites manualitats i dibuixos.

Segur que aviat tornarem a estar tots junts compartint tasques i jocs. Llegiu cada dia una miqueta, és excel·lent per a alimentar la imaginació, ens distreu i ens enriqueix.

Us estimo molt a tots i  a totes.

Montse

Cliqueu l’enllaç:    set-1- DEL 30 DE MARÇ AL 3 D’ABRIL

La CLARA PÉREZ ens ha fet arribar aquests dibuixos tan originals

Podem veure a l’IAN fent activitats saludables.

EL DARIO ens ensenya el treball dels lleons

EL CHRISTIAN i el seu germà DAVID MARTÍNEZ i tant … ENS EN SORTIREM

La SARA ens ensenya aquests dibuixos…. mireu és una bona ARTISTA.

Ela MAXIM ens envia un bon missatge

.

1. Sergi Blanco

Hola nens i nenes de 3r!!!

Desitjo de tot cor que estigueu bé de salut, passant les estones a casa entretinguts i amb bon humor. Us trobo molt a faltar i espero que aquesta situació acabi el més aviat possible. Menstrestant, haureu de cuidar molt de la familia. Ja us esteu fent grans i responsables, feu cas dels pares i les mares i ajudeu-los en tot el que pugueu. També cuideu dels vostres germans i germanes, no el empipeu més del compte! 😉

Espero que no us passeu tot el dia jugant al Sonic i aneu fent les feinetes que us envia la Montse, que us estima molt!

Jo estic a casa i em trobo bé. No paro de fer coses pel meu grup, els nens i nenes de 1r. També toco la guitarra, llegeixo i estic aprenent a cuinar (que no se’m dóna gaire bé). Pel que veig vosaltres esteu fent moltes coses a casa…

Clara! Ets una artista, felicitats pels teus quadres! Espero que quan siguis gran em convidis a la teva exposició 😀

Ian! Com t’ho fas? Tú si que saps fer coses xules a casa. Estic veient les tortetes i m’estant fent venir una gana… Amb què les vas acompanyar? Dolces o salades? mmm… Veig que tú també has estat pintant, però no com la Clara 😉 Quan l’Eva vegi les teves fotos fent esport i ioga es posarà molt contenta. Cal que cuidem del nostre cos també, un bon exemple. Felicitats!

Darío! Els animals t’han quedat superbé. Allò del globus sempre ho he volgut aprendre a fer, però mai m’ha sortit. Quan ens tornem a veure m’ensenyaràs a fer-ho, oi? 😀

A veure si els altres companys/es s’animen i envien més fotos!

Una forta abraçada per a tothom i, sobretot, molts ànims per afrontar aquesta situació. Ara és quan més us heu d’ajudar els uns als altres, heu d’estar junts tot i la distància. Entre tots i totes ho fareu possible.

Petons!

Sergi