QUEDA’T A CASA

Benvingudes famílies,

Espero que esteu molt bé de salut. Aquests dies que portem de confinament ens han de fer reflexionar sobre la importància de la SALUT en les nostres vides. Us animo a seguir treballant els hàbits saludables des de casa.

Ja fa dies vau rebre per correu electrònic des de l’escola un document amb una àmplia proposta d’activitats relacionades amb l’educació física. Segurament vosaltres ja heu compartit amb les vostres filles i fills alguns dels reptes motrius: jugar, saltar, córrer, empènyer, enfilar-se, caure, botar, llançar i ballar.

Us volia agrair la vostra col·laboració i animar-vos a seguir participant en les activitats. Us recordo que:

• Podeu llegir, mirar les imatges i enviar comentaris als diferents articles que hi ha a la pàgina web d’E.F on trobareu un recull d’experiències i aprenentatges viscuts durant el curs escolar i també,
  • Podeu enviar comentaris, suggeriments, dibuixos, fotos, treballs, vídeos i posar-vos en contacte amb mi a través d’aquest correu electrònic: ed.fisica.gaudi.cornella@gmail.com

De moment, seguim en contacte virtual.

Quan puguem sortir de casa ja ens farem una forta abraçada.

Cuideu-vos molt.

Eva