Tastet de robòtica a 3r

Aquest últim trimestre els alumnes de 3rA hem treballat a medi les màquines. Per entendre com funcionen hem investigat, i hem descobert que les màquines s’han de programar i per tant, pràcticament totes són robots. Així que per entendre la programació, hem programat amb els nostres Chromebooks i hem practicat amb un joc de robots, donant-li les ordres!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut