TREBALL A CASA_CONFINAMENT P5_CORNELLÀ

Hola nens i nenes!!

La setmana passada us vam proposar treballar el nostre municipi, Cornellà. Hem rebut moltes produccions en fotos, vídeos i àudios on ens expliqueu, entre altres coses, el vostre lloc favorit i per què us agrada tant. És una sort tenir el Parc Can Mercader, la Torre de la Miranda, les piscines, la nostra escola,… i les places!!! on us podeu trobar per jugar.

També aquesta setmana hem rebut altres activitats que heu fet a casa, heu passejat fins l’escola i hem tingut bones notícies: va ser l’aniversari de la Paula i el Mateo i ho van celebrar amb la seva família amb un pastís que va estar boníssim, a l’Elizabet li van treure el guix del braç, està molt contenta!!!! al Kevin se li va caure una dent i l’Alex es va comprar una samarreta solidària. Podeu veure totes les fotos als enllaços.

Gràcies per tota la feina que esteu fent i per compartir amb nosaltres tot el que us passa durant la setmana.

Llocs de Cornellà

Carreteres_Traç