P5: PROPOSTES NOVES_8 AL 11 DE JUNY

Hola famílies !!!

Si la setmana passada que vam deixar va ser curteta, aquesta que comencem també, doncs tot i ser diferent a altres anys arriba la Festa de Corpus 2020.

Les activitats passades estaven enfocades a la nostra estimada ciutat de Cornellà i les que us presentem ara giren al voltant de la nostra Festa Major, esperem que us agradi i que amb algunes d’elles pugueu engalanar el vostre balcó.

Us continuem animant a seguir col·laborant amb nosaltres en aquesta penúltima setmana escolar, sabent que molts de vosaltres heu tornat a treballar amb horaris complicats per conciliar família-escola i treball.  Molts ànims !!!

PROPOSTA P5_FESTA MAJOR