Visita a l’ajuntament

Avui l’alumnat de l’Escola Antoni Gaudí hem viscut una experiència molt especial!
Hem visitat l’Ajuntament i hem tingut l’oportunitat de conèixer de prop com funciona el govern del nostre municipi.
Fins i tot hem pogut parlar amb l’alcalde, que ens ha rebut amb molta amabilitat i ha respost totes les nostres preguntes!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut