Tallers de la Pau 6è

L’alumnat de sisè ha participat amb molta il·lusió en els tallers de la pau!

A través d’activitats creatives i reflexives, hem treballat valors com el respecte, la convivència i la resolució pacífica de conflictes.

Una gran manera de fomentar una societat més solidària i harmònica!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut