Sagrada Família Feu un comentari / Per Esther Renedo / 19 de març de 2025 / 4t General Portada Primària El 25 de febrer els i les alumnes de 4t van visitar la basílica de la Sagrada Família d’Antoni Gaudí. És una visita espectacular on els infants van poder gaudir d’una obra meravellosa. https://agora.xtec.cat/ceip-antonigaudi-cornella/wp-content/uploads/usu1240/2025/03/202503171246_ejPAiTgE.mp4