Plantada col paperina 18-10-2023

Benvolgudes famílies,

Us fem avinent un esdeveniment que tindrà lloc a la nostra vila relatiu a la sostenibilitat. Organitzat per l’Ajuntament de Cornellà i per la Comunitat Slow Food, el proper dimecres 18 d’octubre, de 9.45 a 11.30h, es farà una plantada de col paperina amb els avis als horts municipals situats al camp de rugbi. Alhora, haurà un tast de productes Km0.

A aquest acte hi participaran els agents verds de Cicle Superior de la nostra escola i s’habilitarà un autocar per passar-los a recollir, conjuntament amb el professorat acompanyant, a les 9.15, davant de l’escola Mediterrània. Cap a les 12 es preveu la tornada a l’escola amb el mateix mitjà.

Dins d’aquest mateix projecte, us avancem que, durant el curs, haurà una jornada gastronòmica, amb un xef local de prestigi, i, també, realitzarem una pròpia plantada a l’hort escolar, en aquest cas a càrrec de l’alumnat de 5è.

Salutacions i esperem la màxima implicació i gaudi de tots els nens i nenes de l’escola!