JO EM QUEDO A CASA (1)

Bon dia a tothom!

No us podeu arribar a imaginar com estic de content en rebre notícies vostres i saber que us trobeu bé! 😀

Estic rebent correus amb fotos del que esteu fent a casa i no puc més que felicitar-vos. La situació és molt dura i esteu fent un gran treball. FELICITATS!

En la següent entrada trobareu els resultats de les feines que he rebut fins ara. La meva idea és mostrar el que van fent els nens i nenes per posar en valor la seva feina i felicitar-los com cal, no per comparar qui ho fa millor o pitjor. L’important és anar treballant, esforçar-se i mantenir el bon humor. Tard o d’hora sortirem de casa 😉

La proposta consistia en el següent:

“EXPLICAR PER ESCRIT EL QUE MÉS M’HA AGRADAT D’AQUEST CURS I UNA COSA QUE M’AGRADARIA FER. PODEN SER DUES O TRES FRASES. POT ACOMPANYAR-SE D’UN DIBUIX.”

També vaig afegir unes preguntes per qui volgués treballar més.

I aquí els resultats…

HÉCTOR

Molt bona feina Héctor! Segur que quan la Maria vegi el que has fet es posa molt contenta. Als nens i nenes de 6è els agrada molt fer de padrins i padrines, s’ho prenen amb molta responsabilitat: em pregunten com us poden ajudar, em comentem com ho feu, què us costa més… Quan tornem a l’escola ho seguirem fent, que encara heu d’acabar d’emplenar el passaport!

ANABELLA

Moltes felicitats Anabella! Com es nota que t’has esforçat per fer-ho tot i amb bona lletra. És una pena que no tinguem un vídeo de les caques del Tió. Vaig intentar fer vídeos però no podia estar de càmera i controlant a tot el grup, mentre uns picaven i els altres cridaven! Aquest Nadal el Tió ens va cagar uns regals embolicants amb paper de vàter tacats de caca, però com que només li vam donar de menjar coses dolces la caca semblava xocolata. També m’ha agradat molt la teva explicació de què és la pau, hi estic molt d’acord!

YERAY

Genial Yeray! Bona feina! Oi que va ser molt divertida l’excursió? Si tenim una mica de sort encara tindrem temps de fer una excursió de tot el dia al juny, és de les meves preferides i estic convençut que us encantarà. Després de l’escola i la família i el que més trobo a faltar és anar al bosc o a la muntanya. Els porcs senglars que vam veure (tu l’has dibuixat superbé) deuen estar la mar de tranquils a Collserola sense persones que els facin la guitza, passejant i menjant aglans tranquil·lament, no et sembla? Et felicito per practicar amb el regle, a l’escola l’anirem fent servir més endavant. També m’agrada el que dius de la pau, quina raó.

SCARLETT

Molt bé, Scarlett! Bona feina! Sé que a l’hora del pati ho passeu superbé i no m’estranya. Us passeu tota l’estona corrent amunt i avall, cridant i rient. Estar amb els amics i amigues és de les coses divertides que hi ha. No patiu, que quan tornem a l’escola deixarem les coses al penjador i anirem a fer jocs al pati, que després de tants dies tancats a casa no ens podem tornar a tancar a la classe. També m’agrada el que penses de la pau, però que tothom es porti bé vol dir que nosaltres ens hem de portar bé. Això de vegades se’ns oblida: la pau surt de cadascú de nosaltres.

LARA

Guau! Lara! Bona feina! La veritat és que anar a l’hort va ser molt divertit. Ara que ha arribat la primavera el nostre hort deu estar preciós. Quan tornem a l’escola hi anirem segur, perquè podrem veure com surten les flors i de les flors els fruits. També haurem de fer la collita de les hortalisses i plantar les tomaqueres. I el teu cotxe t’està esperant a la classe! El vaig muntar i ara només et falta pintar-lo en una tarda de plàstica. Com que ets una gran artista segur que et queda preciós 😉

JAICO

Felicitats, Jaico! M’alegro moltíssim que hagis fet nous amics i amigues a l’escola. No pateixis, que tard o d’hora ens tornarem a veure i farem moltes activitats, sobretot de matemàtiques que sé que t’agraden molt. Ui! Quina barba m’has fet! He de recordar d’afaitar-me o algun dia semblaré el Mag Maginet. Porta’t bé i cuida molt de la mama i de l’àvia!

AINARA

Magnífic, Ainara! Felicitats! El dibuix de la disfressa és preciós. Quina feinada construir els cotxes…però que guapos i guapes que anàveu el dia del Carnaval! Va ser tota una festa. Quan tornem a l’escola pintaràs molt, però també pots aprofitar aquests dies per practicar. Si vols ensenyar algun dibuix per compartir-ho amb els companys/es digue-li a la mama o al papa que faci una foto i me la passi per correu. Ets tota una artista! 😉

(Encara sou a temps d’enviar-me la vostra foto a primer.gaudi.cornella@gmail.com)

Demà al matí us proposaré una altra activitat. Mentrestant podeu fer comentaris a l’apartat de sota i engrescar als altres companys/es perquè hi participin.

Pels que vulguin treballar una estoneta aquesta tarda us proposo:

ESCRIU EL NOM EN CATALÀ DE LES SEGÜENTS IMATGES

I finalment, aprofito per recordar-vos que els mestres seguim en contacte i estem disponibles per a qualsevol consulta que tingueu. Cuideu-vos molt i, tal i com m’ha enviat l’Héctor: