Infantil: Fi de curs

Benvolgudes famílies,

Us informem que ja teniu en el vostre enllaç de fotos del grup les darreres fotos dels dos dies últims d’escola d’aquest curs 2021-2022 que ha estat ple de sorpreses i emocions de tots els colors.

Trobareu dos arxius amb fotos comunitàries de tots els cursos d’infantil. Us convidem a buscar els vostres petits i petites enmig de la gresca de les festes, tenint present que han estat fetes de manera aleatòria i que pot haver-se donat el cas que no hagin sortit en moltes fotos.

Un dels arxius COMIAT6è_PICAPICA  trobareu  fotos dels balls, un parell de videos del comiat als grups de sisè que marxen a l’institut i fotos del pica-pica que vam fer tot infantil al teatre.

L’altre arxiu FIdeCURS_REMULLADES trobareu fotos de la remullada d’infantil amb xurros i de la festa del canó d’escuma que vam fer amb els nens i nenes del Cicle d’Inicial.

Us donem també l’avís que els  grups-classe de telegram  quedaran inactius a partir d’aquest dimecres 29 de juny.  Qualsevol consulta o aclariment haureu de posar-vos en contacte amb Direcció a través del correu de l’escola.

Finalitzant aquest article  l’equip de mestres d’infantil us volem desitjar un feliç i fantàstic estiu.

Teresa, Esther, Maika, Ana-Bel i Patricia