I5 VISITA LA BIBLIOTECA!

Divendres passat vam visitar la Biblioteca Central de Cornellà. Vam descobrir els seus espais, vam conèixer els contes i les il·lustracions d’Anthony Browne i ens vam convertir en artistes dibuixant com Miquel Àngel a la Capella Sixtina 🎨.

Per acabar, vam poder mirar i gaudir de contes pensats per a la nostra edat.
Va ser una experiència molt bonica per compartir, divertida I plena d’art i lectura! 💛

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut