I4 VISITA LA BIBLIOTECA!

Els infants d’I4 hem gaudit d’una sortida molt especial a la biblioteca del barri. Les bibliotecàries ens han presentat de manera molt dinàmica l’autora i il·lustradora Marta Altés i hem descobert tres dels seus contes.

Després ens hem convertit en petits artistes pintant als vidres i, per acabar, hem pogut mirar diferents llibres màgics.

Una experiència molt divertida que ens apropa al món dels contes i la creativitat! 💛

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut