ELS MÚSICS DE CORNELLÀ

Els nens i nenes de 3r i 4t han estat investigant els músics de la nostra ciutat, i han fet una tria de les cançons preferides.

Començant pel flamenc i la rumba, la Clara ens recomana “Crema Catalana” del guitarrista Chicuelo, i el Dennis ha triat  la banda sonora de Blancanieves, del mateix artista. Del Cantant Ricardo Gabarre, també conegut com Junco, el Darío ens recomana “Hola mi amor”, el Màxim “El Regalo”, l’Aleksander ha triat “Madre” i l’Adrián R, “Celos”.
Amb veu femenina, la Lucía N. i l’Adrián R. ens recomanen “Retrechero” de la cantaora Ginesa Ortega.

D’un estil ben diferent, i en català, són les cançons de Ramon Muntaner. L’Eliezer ens recomana la famosa “La plaça del diamant”, la Natalia proposa “cançó de carrer” i l’Adrián R. ha triat “La meva amiga com un vaixell blanc”.

Amb estils molt més moderns i trencadors, el Pedro ens recomana el grup de Hard Rock “La sobrina de Satán”, i el Víctor M.T. proposa el cantant de hip hop Flowrridow

La Sara de 3r ens recomana dues cançons del cantant i actor Adrián Rodríguez

Però si alguna cosa ens ha quedat clara és que la nostra escola és plena de fans d’Estopa. El Manel, la Laia, la Maria i la Sara han triat “Atrapado”. L’Eva, l’Ian, l’Ainara i el David han triat “Vivir”, que canten amb la Rozalén. L’Ariadna, el Víctor, la Sheila i la Laia han escollit “El Run Run”, que canten amb la Rosario. A l’Ian, l’Alba i la Candela els agrada “Fuego”. Al Rubén i a la Ilenia els agrada “Como Camarón” . El Cristhian ha triat “Naturaleza”, amb la Índia Martínez. La Laura ha escollit “Partiendo la pana”, l’Eric “La raja de tu falda”, el Marco, “El del medio de los chichos”, l’Aitor, “Vino tinto”, i la Nayara, “Cuando cae la luna”.

Has descobert alguna cançó nova gràcies a un company o companya? Ens vols explicar que has anat a un concert? Pots deixar el teu comentari aquí sota.