Iniciem els racons de llengua a infantil

Ja fa uns dies que hem començat els racons de llengua🔠 a l’Educació Infantil. Amb petits grups, fem diferents activitats per anar aprenent a llegir📖 i a escriure✍🏽. En les carpetes de fotos📷 ens podeu veure fent consciència fonològica🤔, escrivint paraules i lletres🆎 i fent propostes orals😲, entorn de la TARDOR🍂!

Us animem a mirar les fotos!!!🫶🏽

Els contes: la millor manera de començar l’escola!

Els nens i nenes d’I3 hem iniciat el curs passant molt bones estones😀 tot coneixent alguns contes tradicionals📚 . De moment, els nostres mestres ens han explicat la història del “Patufet“👦🏻, “La rateta que escombrava l’escaleta“🎀 i “Els tres porquets“🐷🐷🐷. També hem fet algunes activitats relacionades amb els contes, com estampar la col🥬 on es va amagar el patufet o bufar i bufar com el llop🐺 dels porquets.

Ens agrada molt l’hora del conte!!!❤️ És molt divertida!!!😁

Cliqueu la 📷​ per veure’n ➕

P2 – COMENCEM A TREBALLAR A L’HORT DE L’ESCOLA

Aquesta setmana passada els alumnes de 2n vam rebre una carta que ens portava un encàrrec molt especial, aquest any serem els encarregats de l’hort de l’escola juntament amb els companys i companyes de 4t i educació infantil.

Vam baixar a la zona de l’hort i vam veure que durant l’estiu havien crescut moltes herbes i que el primer pas perquè el nostre hort comencés a funcionar era començar a treballar i treure aquestes “males herbes”.

A continuació us deixem unes quantes fotos i us convidem a seguir-nos per veure com fem créixer l’hort!

Arribada de la Gaudí Jones a l’Educació Infantil

La setmana passada, la Gaudí Jones🕵️‍♀️, ens va venir a visitar a l’Educació Infantil i ens va demanar ajuda. Volia jugar a un joc molt antic i màgic anomenat “Gaudimanji“🎲, però quan va caure a la casella dels animals tots es van escapar i van sortir del tauler😬!!!

La Gaudí Jones🕵️‍♀️ ens va demanar que l’ajudéssim a buscar-los pel nostre pati🛝. Per fer-ho, ens va donar unes lupes🔎 amb les petjades🐾 que havíem de trobar i seguir. I, sabeu què??? Doncs vam trobar 5 animalons que van donar nom a les nostres classes🏫!!!

A I3A van trobar un eriçó🦔, a I3B una guineu🦊, a I4 un flamenc🦩, a I5A un ós🐻 i a I5B una gavina🦤. Visca!!! Ja tenim mascotes!!! Aquest curs, serem uns grans exploradors i exploradores🤠!!!

Si voleu veure algunes fotos📷, cliqueu a la imatge😉!!!

 

P1 Fem Racons Matemàtics

Bon dia famílies🌞​. Aquesta setmana hem començat els racons de matemàtiques​🔢​. És una manera divertida d’aprendre​🎓​ a través del joc​🎲​ i la manipulació​🖐️​. Us deixem un petit tastet fotogràfic​📸​per a que veieu com treballem. Cliqueu la imatge per accedir a l’àlbum.

SORTIDA A LA TOSSA

Els grans de l’escola hem gaudit d’una excursió fantàstica a la muntanya de la Tossa. Va ser una sortida pensada per compartir moments de convivència, i la veritat és que ens ho vam passar d’allò més bé!

Vam aprofitar l’entorn natural per fer cabanes amb troncs i branques, posant a prova la nostra creativitat i treballant en equip. També vam jugar a la bandera, corrent amunt i avall entre rialles i crits d’alegria.

Va ser un dia ple d’aventures i diversió, que ens va ajudar a conèixer-nos millor i a reforçar els llaços entre companys. Tornem a l’escola amb un munt de records i ganes de viure més experiències així!

P1 a P6 Setmana Europea de l’Esport

Bona tarda famílies! La setmana passada, amb motiu de la Setmana Europea de l’Esport 🤸🏻‍♀️​🏃‍➡️​🤾‍♂️​ els alumnes de 1r a 6è van celebrar una jornada esportiva al camp de futbol municipal de Sant Maure organitzada per l’Ajuntament. Vam gaudir d’un munt de jocs amb els nostres companys de les escoles del municipi. Us deixem un recull fotogràfic 📷​📷​ de la jornada. Cliqueu les imatges per accedir als àlbums. 😉​

Mitjans: Final de Curs.

Benvolgudes famílies, 🌟

Aquesta setmana hem posat punt i final al curs amb un munt d’activitats lúdiques , plenes d’energia positiva ✨ i bons moments compartits. Ha estat una manera fantàstica d’acomiadar-nos després d’un any ple d’aprenentatges, somriures 😄 i vivències úniques.

Us volem desitjar unes molt bones i merescudes vacances! 🌞 Gràcies per la vostra confiança i per deixar-nos formar part de la vida d’aquests nois i noies tan especials 💖. Ha estat un plaer acompanyar-los i veure com creixen dia a dia.

Ens retrobem amb il·lusió el proper curs. Una forta abraçada 🤗 i un petó enorme 😘 de part de tot l’equip de mestres de Mitjans!