El Dia amb Rodes al Gaudí!🚴‍♀️🛴🛼

Ahir el pati del Gaudí va rodar com mai! 

Bicis, patins i patinets van omplir l’escola d’energia i rialles per celebrar el Dia amb Rodes. Els EcoWarriors ens van acompanyar per recordar-nos com és d’important cuidar el planeta i moure’ns sense contaminar. 🌍

Durant el pati, vam gaudir de circuits, jocs i una bona dosi de diversió sobre rodes. Tothom va participar amb ganes i entusiasme, demostrant que al Gaudí sabem aprendre mentre ens ho passem d’allò més bé!

Un dia genial… i ben sostenible! 💚

Fins la propera, rodamons del Gaudí! 🌀

MITJANS ANEM A CAN NAVÀS

Aquest dimecres, els nens i nenes de P1, P2 i P3 vam viure una experiència fantàstica al Centre d’Apropament a la Natura de Can Navàs! 🌿🐮✨ Vam poder tocar, observar i donar menjar a diferents animals 🐰🐐🐔🐴 mentre descobríem moltes coses noves sobre com viuen i què mengen. 🌻🔎🌾

Va ser un dia ple de curiositat, emocions i somriures 😄💖. Ens ho vam passar d’allò més bé 🎉🚌. Tornem a casa amb un munt de records i d’històries per explicar! 📸📚💚🐾

P1A
P1B
P2
P3B
P3A

Descobrim els racons de matemàtiques a Infantil 🔢

Fa unes setmanes que hem començat a gaudir dels racons de matemàtiques! En petits grups, explorem nombres, formes i mesures a través de jocs i activitats manipulatives🧩.

A les diferents imatges, ens podeu veure comptant, classificant, ordenant i fent seriacions🎲. També treballem la lògica i la resolució de petits reptes, relacionant-ho amb l’entorn i la tardor🍁!

Ens encanta aprendre jugant i alhora descobrir que les matemàtiques són a tot arreu! 💫

Feu una ullada a les 📷​ noves! 🫶🏽

Els petits ens convertim en científics!!!

Aquest dimecres tots els alumnes d’Educació Infantil👧🏻🧑🏽 vam anar d’excursió🚌 al LAB 0-6: un laboratori de ciències🔬🧪🥼 per a infants. Allà vam poder observar👀🔎, manipular👩‍🔬 i fer-nos moltes preguntes❓ per mitjà de les propostes de lliure circulació🚶🏾‍♂️ que ens van oferir. A més, cada grup va fer un taller:

  • I3 i I4 vam tenir el repte de fer aigua💧 de colors🌈 a partir d’elements naturals com llimones🍋, taronges🍊, pebrots🌶️, raïm🍇 o carbassó🥒.
  • A I5 ens van proposar fer boles de terra🟤 mitjançant diferents tipus de sorra, amb l’objectiu d’adonar-nos que cada tipus de terra té unes propietats diferents😲.

I sabeu què? Doncs que tots vam aconseguir resoldre✅ els reptes!!!

Al migdia vam anar a dinar🥪 al Parc de l’Agulla de Manresa i vam gaudir d’una estona de lleure🛝.

Cliqueu la 📷​ per veure’n ➕

🎃 La Castanyada més divertida a l’Escola Antoni Gaudí! 🌰

El passat dijous 30 d’octubre, els nens i nenes de l’Escola Antoni Gaudí vam celebrar una de les festes més estimades: la Castanyada!

Els alumnes de P6 es van convertir en autèntics castanyers i castanyeres, amb mocadors, davantals i moltes ganes de passar-ho bé. Al matí vam gaudir d’una gimcana ben divertida, plena de jocs i activitats on vam córrer, riure i treballar en equip.

A la tarda, tot l’alumnat ens vam reunir al pati de l’escola per compartir un moment molt especial: vam menjar unes castanyes boníssimes i vam ballar i jugar tots junts. L’ambient era ple de música, rialles i olor de tardor! 🍁

Va ser un dia genial, ple de diversió, companyonia i tradició, que ens recorda com ens agrada celebrar junts les festes del nostre país. 😋🌰❤️

CASTANYERS DE P6
GIMCANA

 

 

 

La Castanyada 2025 a infantil!!!

Aquesta setmana ha estat molt especial😀: hem fet un munt d’activitats per celebrar la Castanyada!!!🍁🥳

Dilluns al matí cada classe vam anar a una botiga🏪 a comprar els ingredients per fer els panellets🥔🍒🥥🍫 i a la tarda vam trobar-nos tots per fer danses🎶 de la tardor🍂.

El dimecres vam iniciar-lo anant a la “Haunted House“👻🐈‍⬛🕷️ a picar a la porta de la bruixa🧙🏼🍬 i a la tarda vam fer els panellets amb les famílies.

Ahir dijous al matí vam gaudir molt😉 amb els tallers que ens van preparar els alumnes de P6 i vam anar a veure la “Pumpkin exhibition“🎃. A la tarda, la Manoli va vindre a explicar-nos el conte de “La castanyera“👵🐈. Per acabar, vam celebrar la festa🎉 menjant castanyes🌰 amb tots els alumnes de l’escola.

Podeu veure👀 totes aquestes activitats tan divertides a les següents fotos📷!!!

 

Esperem que tingueu una bona Castanyada!!!😘🌰

 

Primera visita de la infermera a P1 – Programa INFADIMED

El grup de P1 ha rebut la visita de la infermera dins del programa INFADIMED, una iniciativa que promou hàbits saludables des de ben petits 🥗🧼.

Durant la sessió, s’ha parlat sobre la importància de rentar-se les mans ✋, menjar de manera equilibrada 🍎 i cuidar el cos 🧍‍♀️🧍‍♂️. L’alumnat ha participat amb interès i ha après, d’una manera vivencial i divertida, com mantenir-se saludable 🌞.

💫 Ha estat una visita molt enriquidora que ha despertat curiositat i ganes d’aprendre💛.

Plantem a l’hort de l’escola!

Aquest curs els nens i nenes de P4, P2 i I3 seran els encarregats de l’hort de l’escola.

Es van encarregar de treure les males herbes, preparar la terra amb solcs i avui han anat a comprar planter. Tots junts han plantat pastanagues, cebes, coliflors, enciams, espinacs, bròquils i pèsols. Ara ho hauran de cuidar i regar per veure si creixen. Mireu que bé ho hem fet!

Els espais i el joc simbòlic arriben a l’Educació Infantil!!!

Aquesta setmana els infants d’Educació Infantil👦🏻👧🏽estaven estusiasmats😀: ja estàvem preparats👌 per iniciar els espais i els racons de joc simbòlic!!!

Cada dimecres a la tarda, els nens i nenes escullen☝🏽 a quin espai volen anar. Poden triar entre natura🌱, cuina🍳, ciències🧪, artistes🎨🖌️, grafisme creatiu✍🏼, filar prim📿, llum i color🔦 o mou el cos🤸🏻‍♀️. Mireu que bé😉 que ens ho passem descobrint i compartint aprenentatges entre els infants de les diferents classes💫!!!

A més, els dijous després del pati també poden escollir🙋🏽 a quin racó de joc simbòlic volen anar. Si mireu les fotos📷 veureu les diferents propostes: minimons🏞️, arquitectes🗼, botiga i restaurant🍽️, teatre i disfresses🎭, metges👩🏼‍⚕️, anem al càmping⛺, sobre rodes🏍️ o circ🎪. D’aquesta manera volem potenciar el llenguatge oral🗣️ i l’aprenentatge entre infants de diferents nivells (I3, I4, I5)🫶.