DICTAT EN MOVIMENT A P1

La setmana passada l’alumnat de P1 vam fer un dictat d’una manera diferent.🏃​🏃‍♀️​ Cadascú de nosaltres teníem un paper a l’esquena amb un tros del dictat que havíem de fer.

Vam començar a moure’ns per la classe i quan tocàvem a algun company/a, aquest/a s’havia de parar i havíem de copiar el tros de dictat que tenia a l’esquena. Era importantíssim que copiéssim bé, fixant-nos en l’ortografia i també els signes de puntuació. 📃​✏️​

Ens ho vam passar d’allò més bé: vam practicar la lectoescriptura tot fixant-nos bé en les normes d’ortografia.

Cliqueu la 📸​  per veure’n ➕​!!

 

SORTIDA GENERAL D’ESCOLA

El passat 30 d’abril, tots els alumnes i mestres de l’escola vam gaudir d’un fantàstic dia al parc central. Allà vam poder fer tota mena d’activitats i jocs amb l’objectiu de poder activar els poders dels nostres ECOWARRIORS, relacionats amb el seu nom: terra, aire, foc i aigua…

Vam poder fer jocs d’habilitat, de punteria, carreres de sacs, fer llançament de pilotes, jugar amb el paracaigudes, saltar amb els inflables i moltes d’altres activitats.

A continuació uns deixem un petit tastet de fotos perquè pugueu veure com vam poder gaudir tots junts d’aquesta jornada.

La primavera ja arriba a Infantil!

A Infantil ja comencem a notar que la primavera ha arribat 🌺​🌹​🌼​! Els dies són més llargs, fa més bon temps i els patis s’omplen de llum, colors i alegria😊​🌈​ .

Aquests dies estem observant com canvia la natura: surten flors 🌷, sentim ocells cantar 🐦 i ens encanta descobrir tot el que ens porta aquesta estació.​ A les aules també ho estem treballant amb cançons 🎶, contes 📚, manualitats 🎨 i activitats que ens ajuden a entendre com és la primavera.​​

Estem molt il·lusionats i preparats per viure-la amb moltes ganes i somriures!​​​😊​

Cliqueu la 📸 per veure’n ➕ !​​​​

P2 Taller “Del Camp a Casa”

Els alumnes de P2 👧🧒 han viscut una experiència educativa molt especial participant en el taller “Del camp a casa” 🌱🏡. Aquesta activitat els ha permès descobrir, de manera vivencial i divertida 😄, el recorregut que fan les verdures, fruites i hortalisses de quilòmetre zero 🥕🍎🍅 abans d’arribar a casa. BON PROFIT!

P1- TREBALLEM ELS 5 SENTITS

L’alumnat de primer estem treballant els 5 sentits i per començar vam dedicar una sessió a provar i sentir de veritat!

Per notar el sentit del gust vam provar una mica de sal i una mica de sucre… UF! que poc ens va agradar el gust de la sal… Al sentit de la vista vam jugar al joc de la fotografia! Havíem de veure quins nens i nenes s’havien canviat de lloc quan no miràvem.

Amb el sentit de l’oïda ens vam posar d’esquena i vam haver d’endevinar quin company o companya ens estava parlant només escoltant la seva veu. Pel que fa a l’olfacte, vam olorar diferents olors agradables i desagradables. Finalment, el sentit del tacte, vam tocar diferents objectes amb els ulls tapats.

Va ser MOLT DIVERTIT i emocionant descobrir els nostres sentits d’aquesta manera!

 

Si voleu veure les fotos d’aquest dia, cliqueu la imatge!

 

Excursió al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac

La setmana passada, els alumnes de P6 vam viure una aventura genial al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac! Vam caminar entre muntanyes espectaculars, escoltar els sons de la natura i descobrir plantes i animals sorprenents. Ens vam divertir molt fent fotos, jugant i, sobretot, compartint moments amb els companys.

Va ser un dia ple de rialles, aire fresc i natura! 🌿😄

Celebrem Sant Jordi a Infantil!

Després de les vacances de Setmana Santa, a Infantil hem tornat amb moltes ganes i il·lusió… i ben aviat ens hem submergit en la màgia de Sant Jordi!😊​🌹​📚​

Al llarg d’aquests dies hem gaudit d’un munt d’activitats relacionades amb aquesta festa tan especial: hem escoltat la llegenda de Sant Jordi, hem fet manualitats plenes de colors ​🌈​, hem participat al certamen literari de l’escola i, fins i tot, hem pogut veure una representació de la llegenda!

Ha estat una setmana ben bonica, plena de contes, emocions i molta creativitat.💐📚🐉

Cliqueu la 📸 ​per veure’n ➕​!

Diada de Sant Jordi a Mitjans

Ahir els/les alumnes de P1, P2 i P3 vam tornar de les vacances d’una manera ben diferent i especial: gaudint de la Diada de Sant Jordi. Vam anar a l’ajuntament a llegir els nostres escrits en un acte conjunt amb les altres escoles del municipi. Desprès vam mirar les paradetes i ens vam emportar algun llibre per a les classes. Finalment vam realitzar una petita manualitat: una rosa com a símbol de la Diada per a regalar als nostres familiars. Us deixem un petit recull de fotos. Visca Sant Jordi i Santa Jorgina!!

Els petits trobem OUS de Pasqua i fem la MONA!

Aquesta setmana, els PETITS👦🏽​👧 de l’escola hem fet diverses activitats per celebrar la Pasqua. Hem pintat uns ous🥚🎨 que ens han quedat xulíssims!​ També hem anat a esmorzar en un parc🌳​ del municipi i… sabeu qui ha aparegut? El conill🐰 que ens ha amagat els ous!🐣​
I ja per acabar, la Vella Quaresma ens ha portat els ingredients per poder fer la Mona🍩!

Famílies, només ens queda desitjar-vos unes bones vacances de Pasqua. Carregueu piles🔋que ens retrobem a la tornada!😊

Cliqueu les 📸​ per veure’n ➕​!