Anem a la biblioteca 📖💛📚

A la sortida a la biblioteca municipal que hem fet durant la setmana, gràcies al conte de les emocions que ens van explicar, els infants s’endinsen en el món d’aquestes i descobreixen com apareixen i canvien al llarg del dia 😊😢😡.

Aquestes experiències ajuden a construir una bona base per al desenvolupament emocional i social, ja que aprendre a posar nom allò que sentim és essencial per al benestar, la convivència i el creixement personal 🌱.

“Les emocions són el llenguatge universal de l’ànima”Isabel Allende.

Cliqueu la 📸​  per veure’n ➕​!!

La psicomotricitat a infantil 🤸‍♀️!

A les classes de psicomotricitat, els infants aprenen a través del moviment i el joc 🤸‍♀️. Gràcies al joc lliure i dirigit 🎲, exploren l’espai, els materials i les seves pròpies possibilitats corporals 🧠💪. Salten, roden, s’enfilen, s’equilibren i experimenten amb el seu cos, afavorint el desenvolupament de la coordinació, l’equilibri i el control del moviment 🌀.

Aquestes sessions ajuden a construir una bona base per a futurs aprenentatges 📚, ja que el domini del cos i de l’espai és essencial per al desenvolupament del pensament, del llenguatge i de l’autonomia personal 🌱.

Un moment molt esperat de la setmana, ple de moviment, descobertes i diversió que podeu observar a les imatges que us deixem a continuació 📸😄!

P1 i P6: Padrins Lectors

📖 Ahir, dijous 22 de gener, vam iniciar l’activitat de Padrins Lectors 👩‍🏫👦 amb una primera trobada molt especial entre els infants de P6 i els alumnes de P1 🤝.🌟 Va ser una presa de contacte bonica, plena d’il·lusió, somriures 😊 i ganes de compartir 💬.📚 Els nens i nenes s’ho van passar molt bé llegint junts i ajudant-se mútuament 🤗.🌱 Esperem que, a poc a poc, els alumnes de 1r vagin millorant en la lectura gràcies a aquest acompanyament tan especial 💖.🎉 Sens dubte, ha estat un inici molt positiu! 🌈

XERRADA MOSSOS P6

Avui hem rebut la visita d’en Rubén, mosso d’esquadra, que ens ha ofert una xerrada molt interessant sobre l’assatjament. A través d’exemples propers i un llenguatge clar, els infants han pogut entendre què és l’assatjament, com identificar-lo i com actuar davant d’aquestes situacions. La participació dels nens i nenes ha estat molt activa i engrescadora, i la xerrada ha generat una bona reflexió sobre el respecte i la convivència. S’ho han passat molt bé tot aprenent. Volem agrair a en Rubén la seva proximitat, professionalitat i el temps dedicat a compartir aquesta experiència amb nosaltres.

Excursió al teatre amb “Sota sola”, al Mont Àgora 🎭

Aquest divendres, la Comunitat de Petits i P1 vam fer una sortida molt especial 👬✨: vam anar a Mont Àgora per gaudir de l’obra Sota sola, una proposta escènica que ens va convidar a aturar-nos i mirar la vida amb uns altres ulls 👀💭.

L’obra ens parla de tot allò que sovint és superflu i ho contraposa a les petites coses del dia a dia 🌱: la importància de parar, respirar 😌, mirar-nos als ulls, escoltar-nos 👂 i preguntar-nos què volem realment a la vida 💛.

A través d’una història senzilla i plena de sensibilitat, vam descobrir el món d’un sabater molt particular 👞🧵 que viu tranquil·lament sota terra, dedicat al seu ofici allunyat del soroll i les presses 🔕, amb una manera molt especial d’arreglar les sabates.

Va ser una experiència enriquidora i diferent ✨, que ens va permetre gaudir del teatre 🎭 i, alhora, pensar, sentir i compartir emocions 🤝💬.

Sens dubte, una sortida que recordarem i que podreu veure en les següents imatges 😄📸!!

Concert de Nadal Mitjans

🎅 Estimades famílies, tenim el plaer de compartir amb vosaltres 📸 les fotos del Concert de Nadal de Mitjans 🎶.💖 Va ser un dia ple d’emocions per als nostres nens i nenes 👧🧒.🙏 Gràcies per ser-hi al nostre costat 🤗.✨🎄 Junts som Nadal 🎁❤️

Mitjans Obrim Regals de Reis

🎊 Bon any, famílies! 🌟📅 Dijous, quan vam tornar de les vacances, ens vam trobar una gran sorpresa 🎁.👑 Els Reis havien passat per l’escola 🏫 i ens van deixar uns regals meravellosos 🎨🧩📚.💌 Moltes gràcies, sa Majestats, per pensar en nosaltres! 💖

 

Un inici de trimestre ple de màgia ✨🎁

Dijous, en arribar a les aules, ens vam endur una sorpresa meravellosa: els Reis Mags havien passat per l’escola🌙💫 i ens havien deixat un munt de joguines noves per compartir a les classes 🎁🧸🚗. La il·lusió als ulls dels infants, les cares de sorpresa i els somriures no tenien preu! 😮😍

A les aules d’I3, I4 i I5 vam dedicar el matí a descobrir els regals amb calma, parlar sobre què ens havien portat els Reis 🗣️👑 i jugar plegats, compartint materials, espais i moments de joc 🧩🤝.

Els jocs van omplir l’escola de rialles 😂, converses animades i moments de descoberta, convertint aquest primer dia en una experiència molt especial per a tothom 🌈. Vam veure com els infants cuidaven els materials, s’organitzaven i s’ajudaven entre ells i elles, fent del joc un espai d’aprenentatge compartit ❤️

🌟 Començar així ens recorda que la màgia també es troba en els petits moments viscuts junts. Gràcies, Reis Mags, per fer-nos aquest regal tan bonic 👑✨

📸✨ A continuació, compartim amb vosaltres un recull d’imatges d’aquests moments tan especials viscuts a les aules 👑🎁🧸

Final Trimestre Mitjans

Estimades famílies 🎉, us compartim un munt d’àlbums 📸✨ on podreu veure les diferents activitats tan divertides que hem realitzat al final del trimestre 🥳🎄.Us desitgem unes molt bones festes plenes de felicitat! 🎅❄️🥂

BINGO i XOCOLATA
VISITA PATGES
DESITJOS OLIVERA
TALLERS DE NADAL